Autor Subiect: Istorie Oltcit  (Citit de 12796 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline costy84

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 147
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #30 : Iunie 23, 2014, 06:59:33 p.m. »
Nick banuiesc ca ai lucrat/lucrezi in uzina, ai idee, Oltcit Club 11 E este CS-ul sau a existat si alt model de utilitara?
http://europalavolan.wordpress.com/2014/06/09/cate-ceva-despre-oltcit/

nick

  • Vizitator
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #31 : Iunie 23, 2014, 07:03:49 p.m. »
Apropo de OLTCIT-ul cabrio, prin `82 a aparut un Citroen "Visa" cabrio realizat destul de bine, insa nu am gasit informatii exacte daca a fost facut de Citroen sau de vreun carosier.
http://blogautomobile.fr/bien-cabriolet-citroan-dont-avez-toujours-rava-naurez-jamais-79346#axzz35TaXyyTf
Pacat ca la noi s-a taiat tot pe cand constructorii vestici au muzee in care isi tin toate realizarile (inclusiv prototipurile)
http://meganeccforum.free.fr/phpBB2/viewtopic.php?f=7&t=8761&st=0&sk=t&sd=a&start=180
Cabrio-ul respectiv CLAR nu a fost prototipul uzinei din Craiova. Se vad si diferente destul de notabile. Cabrio-ul lui Ceausescu avea doar bancheta spate (asezata mai in spate ca la Oltcit-ul berlina, avea doar scaunul soferului in fata, plus ca spatele difera fata de cel pe care l-ai pus tu in link (a se vedea lampile de numar, ornamente laterale spate - deasupra stopurilor si busonul de deschidere al "ramasitei de hayon") . Roll-bar-ul respectiv nu a existat la prototipul craiovean. A existat o bara de care s-ar fi tinut Ceausescu cand ar fi mers in paradele lui (pt a se tine cand statea in picioare in masina), dar bara era asezata la nivelul buricului. Deci modelul din link-ul pe care l-ai pus tu aici o fi fost al Citroen-ului sau al vreunui carosier.
Apropo, inca mai exista RODAE Club 12 TRS, intr-o magazie in uzina... Sper sa nu dispara si asta...

« Ultima Modificare: Iunie 23, 2014, 07:29:06 p.m. de nick »

nick

  • Vizitator
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #32 : Iunie 23, 2014, 07:28:00 p.m. »
Nick banuiesc ca ai lucrat/lucrezi in uzina, ai idee, Oltcit Club 11 E este CS-ul sau a existat si alt model de utilitara?
http://europalavolan.wordpress.com/2014/06/09/cate-ceva-despre-oltcit/


Da, lucrez in uzina. De destui ani ...

11 E si 12 E au fost identice, doar motoarele difereau. 11 E era cu motor de 1129 cmc, iar 12 E cu motor de 1299 cmc.


« Ultima Modificare: Iunie 23, 2014, 09:41:40 p.m. de nick »

Offline Remus

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2198
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #33 : Iunie 23, 2014, 10:12:20 p.m. »
Arata mortal asta din poza, 1.3 litri in 5 viteze, masina usoara, anii 80... Frumos.
Cumpar masinute vechi romanesti.

nick

  • Vizitator
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #34 : Iunie 23, 2014, 10:14:39 p.m. »
Arata mortal asta din poza, 1.3 litri in 5 viteze, masina usoara, anii 80... Frumos.
Anii 90 , ca cel din poza e deja RODAE. Asta daca nu cumva am trucat eu poza si vin dl. ing. de la cercetare Ursu si fanul lui sa ma corecteze... :)
« Ultima Modificare: Iunie 23, 2014, 10:49:51 p.m. de nick »

Offline costy84

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 147
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #35 : Iunie 23, 2014, 10:18:05 p.m. »
Au fost masini mult mai frumoase decat Dacia insa un dezavantaj de imagine l-au avut din cauza cauciucurilor prea inguste ce dadeau senzatia de fragilitate.  :(

nick

  • Vizitator
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #36 : Iunie 23, 2014, 10:20:34 p.m. »
Au fost masini mult mai frumoase decat Dacia insa un dezavantaj de imagine l-au avut din cauza cauciucurilor prea inguste ce dadeau senzatia de fragilitate.  :(
Da, exact la acest lucru m-am gandit si eu de multe ori.
Sau cum ar fi fost sa se fi produs in serie si cabrio-ul,  care este si mai frumoasa decat berlina?....
Si acum visez la el....
 
« Ultima Modificare: Iunie 23, 2014, 10:41:47 p.m. de nick »

Offline costy84

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 147
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #37 : Iunie 23, 2014, 11:01:14 p.m. »
Cabrio ala l-am vazut prima data nu in poze asa cum era de asteptat ci la ProMotor acum multi ani (pe vremea cand era la moda Trabantul ala tunat cu 8000 de dolari) si intradevar arata foarte bine, in schimb pe langa faptul ca nu avea nici o protectie in caz de rasturnare nu putea fi acoperit si asta era cam nasol. Poprietarul lui spunea in emisiune ca au fost 3 exemplare, unul distrus in teste, celalalt distrus de intempereii deoarece a fost lasat afara dupa ce au venit cei de la Daewoo si exemplarul pe care il avea el si arata foarte bine. Tot el zicea ca au fost facute special la cererea lui Nea Nicu. Cred ca ar fi fost un esec introducerea lui in serie fara un sistem de acoperire.

nick

  • Vizitator
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #38 : Iunie 24, 2014, 08:51:56 a.m. »
Cabrio ala l-am vazut prima data nu in poze asa cum era de asteptat ci la ProMotor acum multi ani
Mai tii minte cumva cam in ce an ai vazut emisiunea respectiva?

nick

  • Vizitator
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #39 : Iunie 24, 2014, 11:15:51 a.m. »
Citroen Visa Cabrio:




Si Citroen Visa Cabrio realizat de Heuliez: