Autor Subiect: Istorie Oltcit  (Citit de 12998 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Miria

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 239
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #20 : Iunie 23, 2014, 12:42:20 a.m. »
Nu ai pt ce! Eu oricum daca as gasi un Oltcit Club cred ca l-as cumpara si restaura!

nick

  • Vizitator
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #21 : Iunie 23, 2014, 12:46:23 a.m. »
Nu ai pt ce! Eu oricum daca as gasi un Oltcit Club cred ca l-as cumpara si restaura!
E musai sa fie Club? Se mai gasesc 11 RL si 12 TRS.

Offline Miria

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 239
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #22 : Iunie 23, 2014, 12:58:34 a.m. »
Nu stiu ce inseamna RL, dar pesemne Romania L.M-as feri de RT sau RM, care stiu ca sunt cele mai proaste.Poate un 12 TRS ar merge!

nick

  • Vizitator
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #23 : Iunie 23, 2014, 01:03:20 a.m. »
Nu stiu ce inseamna RL, dar pesemne Romania L.M-as feri de RT sau RM, care stiu ca sunt cele mai proaste.Poate un 12 TRS ar merge!
Romania Lux.

Offline Miria

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 239
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #24 : Iunie 23, 2014, 01:08:28 a.m. »
Oricum nu cred ca se ridica la nivelul Oltcit ului tatalui meu nici acest RL, ce are piese romanesti la greu :(

nick

  • Vizitator
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #25 : Iunie 23, 2014, 01:21:24 a.m. »
Oricum nu cred ca se ridica la nivelul Oltcit ului tatalui meu nici acest RL, ce are piese romanesti la greu :(
Au fost si RL-uri cu piese frantuzesti, insa destul de putine.
Singura sansa ar fi sa mai gasesti vreun TRS. Sau poti sa cauti o caroserie buna de Oltcit si pe undeva peste granite, motor si CV de Citroen GSA. Se potrivesc ca manusa pe caroserie, fara sa faci vreo modificare.

Offline CRED

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 624
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #26 : Iunie 23, 2014, 02:41:49 a.m. »
Am si eu un Oltcit in oras, e ca nou, mosul il scoate din garaj in curte, il curata si-l baga inapoi, si acum luceste albul ala !

nick

  • Vizitator
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #27 : Iunie 23, 2014, 06:14:09 p.m. »
Oltcit dropside nu a existat absolut deloc ca masina facuta oficial, nici macar prototip , de catre uzina. Aici eu discutam de uzina si de modelele facute in uzina Oltcit sau in cadrul grupului Citroen.
Poate o fi fost vreun CS cu ampatament marit facut de vreun nea caisa pe undeva, insa asta nu se poate numi ca a existat ca model oficial...
« Ultima Modificare: Iunie 23, 2014, 09:40:06 p.m. de nick »

nick

  • Vizitator
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #28 : Iunie 23, 2014, 06:29:06 p.m. »
Apropo, au mai existat 2 prototipuri, Oltcit cu motor diesel de Peugeot 104 si cu jenti pe 14 toli cu 4 prezoane, care a circulat cu nr de probe pana in 2007 la ACSA si inca un prototip cu motorul de TRS (GSA) care avea si circuit de racire cu apa si injectie monopunct.

« Ultima Modificare: Iunie 23, 2014, 09:40:36 p.m. de nick »

Offline costy84

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 147
Re: Istorie Oltcit
« Răspuns #29 : Iunie 23, 2014, 06:44:58 p.m. »
Apropo de OLTCIT-ul cabrio, prin `82 a aparut un Citroen "Vista" cabrio realizat destul de bine, insa nu am gasit informatii exacte daca a fost facut de Citroen sau de vreun carosier.
http://blogautomobile.fr/bien-cabriolet-citroan-dont-avez-toujours-rava-naurez-jamais-79346#axzz35TaXyyTf
Pacat ca la noi s-a taiat tot pe cand constructorii vestici au muzee in care isi tin toate realizarile (inclusiv prototipurile)
http://meganeccforum.free.fr/phpBB2/viewtopic.php?f=7&t=8761&st=0&sk=t&sd=a&start=180