Autor Subiect: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing  (Citit de 13036 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

nick

  • Vizitator
Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
« Răspuns #50 : Februarie 07, 2014, 11:44:16 p.m. »
Atunci iti trebe si un ax (parghie) nou pe langa fluturasi. Si cred ca ar merge treaba cu niste bucsi de bronz grafitat (poate chiar Teflon?!??!?!) puse pe axul nou (dupa majorarea gaurilor (lagarelor) pentru a pune bucsi si alinierea gaurilor). Destul de naspa de facut...
Pe la Carfil (daca mai exista) ai luat legatura cu cineva? Se pricepeau baietii la tot felul de carburatoare la service-ul Carfil Brasov.
« Ultima Modificare: Februarie 07, 2014, 11:48:04 p.m. de nick »

Offline micul alex

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 101
  • Daca poti citi asta inseamna ca esti prea aproape
Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
« Răspuns #51 : Februarie 18, 2014, 10:05:10 p.m. »
Foarte frumos R12-ul.Sa aveti parte de cati mai multe Zambete/km la bordul ei.
Peste carburatoare nu trebuia sa aiba filtre de aer?
Numarul de inmatriculare este unul preferential,nu?
Pasionat de masini clasice in special europene.
NU ALERGA MAI REPEDE DECAT POATE INGERUL TAU SA ZBOARE.
Pasionat de masini clasice,in special dacii stoch si tunarite  .

Offline Remus

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2198
Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
« Răspuns #52 : Februarie 18, 2014, 10:37:07 p.m. »
Multumesc Alex.

Am filtre, astept sa rezolv cu carburatoarele mai intai. Filtrele sunt dintr-un fel de burete dens, un material mai deosebit.

Da, numerele sunt preferentiale. Masina e din 73 si restul... se intelege. :)
Cumpar masinute vechi romanesti.

Gordini

  • Vizitator
Atunci iti trebe si un ax (parghie) nou pe langa fluturasi. Si cred ca ar merge treaba cu niste bucsi de bronz grafitat (poate chiar Teflon?!??!?!) puse pe axul nou (dupa majorarea gaurilor (lagarelor) pentru a pune bucsi si alinierea gaurilor). Destul de naspa de facut...
Pe la Carfil (daca mai exista) ai luat legatura cu cineva? Se pricepeau baietii la tot felul de carburatoare la service-ul Carfil Brasov.
Poate gresesc dar cred ca s-ar potrivi la ax acele asa-zise bucsi- banda din teflon fol. la carb. Carfil.Eu am schimbat cateva in timp la fosta mea D si au rezistat cu succes , chiar si cand credeam ca trebuie sa schimb axul(n-a mai fost nevoie).

Offline Remus

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2198
Azi pe la Faltcieni...
« Răspuns #54 : Mai 22, 2014, 11:14:33 p.m. »
Gordina e gata!

Azi la Falticeni m-a intampinat Danut cu ea:

https://www.facebook.com/photo.php?v=792188607480855

« Ultima Modificare: Mai 22, 2014, 11:21:10 p.m. de remusro »
Cumpar masinute vechi romanesti.

nick

  • Vizitator
Shit facebook!
Pune si tu alt link sa vada si cei care nu au feisbuc

Offline Remus

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2198
Cumpar masinute vechi romanesti.

nick

  • Vizitator
Misto!
Sa ma dai si pe mine cu ea cand vii la urmatoarea intalnire in RO.

Offline ionut

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 122
Imi place cum se aude motorul, senzatie! Trece-ma si pe mine pe lista la plimbat.

Offline mirci

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1354
Demential, parca ma si vad la volan.
ce fericit e Danut ;)
Sunetul ala e ca o muzica frumoasa.