Autor Subiect: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing  (Citit de 13214 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Remus

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2198
Remus o sa iasa ceva special.sper sa am ocazia sa o vad si EU live o data dupa ce o regleaza maestrul Danut.

Dragutule, nu numai ca o vei vedea, te vei da cu ea. Din august masina va fi la Bucuresti, inscrisa, tot. O bag la frate-meu in garaj. Te vei da cu ea oricand doresti, meriti din plin!!!

Super-misto! Dar ce sunt chestiile alea rosii?
Remus, apropo: La un Oltcit te-ai gandit pe viitor?
Daca tot incropesti o colectie, ar fi misto sa ai si un Oltcit, si un ARO...
Mamaaaa, daca as avea bani as face un muzeu cu o colectie cu masinile romanesti.... Vise, taica.....

Nicule, discurile rosii sunt partile centrale ale jantelor, se aplica in centrul rotilor.

Hm... Cred ca ma opresc la cele doua Renault-uri mari, daca vreau sa mai raman cu nevasta acasa... ;)

Eu pana acum n-am vazut pozele cum trebuie ca n-am avut pc-ul la mine si eram pe telefon pe plaja.Remus discurile alea de frana sunt foarte importante , felicitari pentru cum i-au scos baietii zonele de rugina si culoarea care este incredibila. Mi-ar placea sa vad o evacuare tubulara de la galerie pana in spate sau eventual scoasa undeva in lateral fara tobe. Sper sa-i bagi un set de cauciucuri cu talon cat mai mic si sa fie slicuri sau ceva compozitie medie pentru asfalt uscat.Parerea mea e ca nu are rost sa-i puneti proiectoare ca nu este de raliu  , ea este o masina de circuit .Imi place mult ca cel care a preparat masina a facut rollbarurile demontabile asta e o chestie buna , te rog sa ii spui lui danut sa puna o bara de ramforsare intre oalele de la amortizoarele spate si fata daca nu are deja.
Cred ca trebuie sa -i faca cineva o copie la scara 1:18 asa cum se cuvine , ce zici?:D
P.S - nu-mi place ca spala cu furtunul radiatorul de ulei unde poate sa intre apa si e cam greu de scos si pe electroventilator.

Deci, discurile sunt rupere, vin la 140 euro perechea, la fel si placutele racing, cu procent ridicat de grafit, si alea la vreo 90 euro, le-am luat pe toate din Franta. Vor frana incredibil!!

Pentru evacuare, nu merge sa iasa pe laterale, nu e loc pur si simplu, masina fiind foarte joasa, si mai mult, nu va mia respecta nici o norma de plafon sonor, nu cred ca poate sa treaca ITP-ul asa zgomotoasa. O lasam cu evacuare longitudinala, insa cu teava de 65 mm, evacuare frate, nu gluma.

Cu bara de ranforsare, da, ai dreptate, s-a luat in discutie. Problema este ca desi fac bine la masina si tin tapene amortizoarele in curbe, ele adauga greutate pe masina. Gordini are niste ranforsari din fabrica dedesubt, nu e ca la R12 normal, ceea ce e de ajuns, nu prea mai are nevoie si de bari transversale superioare. Si cum tot incercam sa reducem greutatea pe masina, e OK fara alea.

Farurile suplimentare sunt foarte bune de avut, nu stii pe la ce VTM de noapte va ajunge masina. Plus, in general e bine de avut pentru mers noaptea (mai repede...). Danut le va face un sistem prin care sa poate fi montate si demontate in maxim 5 minute, deci daca e de circuit de zi, le-ai dat jos si gata!

« Ultima Modificare: Iunie 30, 2013, 03:14:43 p.m. de remusro »
Cumpar masinute vechi romanesti.

Offline bz58bcr

  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 675
Abia acum am vazut si eu pozele.
Felicitari :D Arata bestial masina. Ce culoare au putut sa aplice baietii.
Abia astept sa fie gata sa bagi poze cu ea :D
Spor la treaba in continuare ...

Offline Remus

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2198
Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
« Răspuns #22 : Septembrie 07, 2013, 12:53:12 a.m. »
Gordini al meu e aproape gata. Saptamana viitoare are programare la reglat carburatoarele in tandem, si peste 2 saptamani ajunge la Bucuresti.

Ah, inima. 8)






























« Ultima Modificare: Septembrie 07, 2013, 12:55:35 a.m. de remusro »
Cumpar masinute vechi romanesti.

Offline Remus

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2198
Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
« Răspuns #23 : Septembrie 07, 2013, 12:54:03 a.m. »















« Ultima Modificare: Septembrie 07, 2013, 12:57:19 a.m. de remusro »
Cumpar masinute vechi romanesti.

Offline Schumy

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1738
Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
« Răspuns #24 : Septembrie 07, 2013, 08:57:25 a.m. »
S-a terminat cu joaca , doar din poze ce am vazut pana acum si deja m-am indragostit de masina asta . Arata foarte bine Remus , asta este o masina care trebuie sa reziste inca 20-30 de ani si sa ajunga legenda. A bagat-o domnul Danut Crainiciuc  in grupul Retromobil sau urmeaza?
« Ultima Modificare: Septembrie 07, 2013, 09:00:31 a.m. de Schumy »

Offline Remus

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2198
Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
« Răspuns #25 : Septembrie 07, 2013, 10:35:42 a.m. »
Deocamdata saptamana viitoare Danut ii face ITP-ul pentru mine si aplica de asemeni pentru statut de Vehicul Istoric (ca sa nu mai platesc impozite, rovinieta, etc).

Cumpar masinute vechi romanesti.

Offline Schumy

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1738
Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
« Răspuns #26 : Septembrie 07, 2013, 01:14:30 p.m. »
Bateria in porbagaj sau in interior?
Remus trebuie neaaparat o reproducere a masinii reale la 1:18 prinsa pe policioara din spate  sau in colectie la tine....
« Ultima Modificare: Septembrie 07, 2013, 01:20:54 p.m. de Schumy »

Offline Remus

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2198
Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
« Răspuns #27 : Septembrie 07, 2013, 02:48:13 p.m. »
Atat bateria cat si pompa de benzina sunt in portbagaj.

Cumpar masinute vechi romanesti.

Offline TzucuNY

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2423
Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
« Răspuns #28 : Septembrie 07, 2013, 03:41:10 p.m. »
Ce bine arata! :o Felicitari!! 8) I-ai pus si proiectore CIBIE, acum e oficial R12 de raliu. ;) Clamele alea de pe portbagaj nu freaca pe vopsea? La janta din spate nu se putea pune greutatea aia pe dinauntru? Asa ii strica tot aspectul.
Asteptam si versiunea 1:18, ca cea 1:43 stiu ca deja o ai. :)

Offline Remus

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2198
Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
« Răspuns #29 : Septembrie 07, 2013, 06:24:10 p.m. »
Nu.... Sub clemele de portbagaj este o banda adeziva ca sa protejeze caroseria...  ;)

Greutatile nu se aplica pe interior la jante de otel. Numai la alea de aluminiu/aliaj usor. Astea sunt Fergat original Gordini, nu stiau ei pe vremea aia de greutati interioare.
Cumpar masinute vechi romanesti.