Autor Subiect: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing  (Citit de 12948 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline micul alex

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 101
  • Daca poti citi asta inseamna ca esti prea aproape
intrebare: capota fata,spate ,aripile fata si usile nu pot fi facute din fibra de sticla sau carbon pentru ca masina sa fie mai usoara?
Pasionat de masini clasice in special europene.
NU ALERGA MAI REPEDE DECAT POATE INGERUL TAU SA ZBOARE.
Pasionat de masini clasice,in special dacii stoch si tunarite  .

Offline Remus

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2198
Carbon la R12?... Ar rade aia de dincolo 2 zile fara intrerupere! ;D

E ca si cum ai itreba daca nu putem sa-i punem un motor de racheta... 8)
Cumpar masinute vechi romanesti.

Offline Cristy

  • Administrator - Membru Fondator CCMAR
  • Sr. Member
  • *****
  • Mesaje postate: 479
    • Prezentari video de machete
capacul de la chiuloasa este mirific  ;D
cristian.lupulescu [at] gmail.com

Colectia mea: http://autosworld.eu/forum/index.php?topic=2233.0

Offline micul alex

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 101
  • Daca poti citi asta inseamna ca esti prea aproape
Carbon la R12?... Ar rade aia de dincolo 2 zile fara intrerupere! ;D

E ca si cum ai itreba daca nu putem sa-i punem un motor de racheta... 8)
adica ar fi prea usoara,sau ce?
Pasionat de masini clasice in special europene.
NU ALERGA MAI REPEDE DECAT POATE INGERUL TAU SA ZBOARE.
Pasionat de masini clasice,in special dacii stoch si tunarite  .

Offline Remus

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2198
Hai sa pun niste poze cu reconditionarea masinii, care se intampla chiar acum!











































Cumpar masinute vechi romanesti.

Offline Remus

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2198













Masina a fost vopsita cu Glazurit, dupa care s-a aplicat lac ceramic, cel mai periculos lac care exista... Mucho dinero... ::)
























<span class='edit'>29 Jun 2013, 11:50:</span>




























« Ultima Modificare: Iunie 29, 2013, 04:13:11 p.m. de remusro »
Cumpar masinute vechi romanesti.

Offline TzucuNY

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2423
Wow, cât de bine poate să arate! Am rămas mască. :o Ești un mare norocos. ;)

Offline Schumy

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1738
Remus o sa iasa ceva special.sper sa am ocazia sa o vad si EU live o data dupa ce o regleaza maestrul Danut.

nick

  • Vizitator
Super-misto! Dar ce sunt chestiile alea rosii?
Remus, apropo: La un Oltcit te-ai gandit pe viitor?
Daca tot incropesti o colectie, ar fi misto sa ai si un Oltcit, si un ARO...
Mamaaaa, daca as avea bani as face un muzeu cu o colectie cu masinile romanesti.... Vise, taica.....

Offline Schumy

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1738
Eu pana acum n-am vazut pozele cum trebuie ca n-am avut pc-ul la mine si eram pe telefon pe plaja.Remus discurile alea de frana sunt foarte importante , felicitari pentru cum i-au scos baietii zonele de rugina si culoarea care este incredibila. Mi-ar placea sa vad o evacuare tubulara de la galerie pana in spate sau eventual scoasa undeva in lateral fara tobe. Sper sa-i bagi un set de cauciucuri cu talon cat mai mic si sa fie slicuri sau ceva compozitie medie pentru asfalt uscat.Parerea mea e ca nu are rost sa-i puneti proiectoare ca nu este de raliu  , ea este o masina de circuit .Imi place mult ca cel care a preparat masina a facut rollbarurile demontabile asta e o chestie buna , te rog sa ii spui lui danut sa puna o bara de ramforsare intre oalele de la amortizoarele spate si fata daca nu are deja.
Cred ca trebuie sa -i faca cineva o copie la scara 1:18 asa cum se cuvine , ce zici?:D
P.S - nu-mi place ca spala cu furtunul radiatorul de ulei unde poate sa intre apa si e cam greu de scos si pe electroventilator.