Autor Subiect: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing  (Citit de 13104 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

Offline Remus

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2198
Continui povestea masinilor mele R12 cu aceasta bijuterie care se restaureaza in acest moment. Acest R12 Gordini a fost cumparat din Olanda in 2011 si a participat la mai multe evenimente sportive in Europa, in special in Olanda la raliurile Youngtimer Trophy, pe care le-a si castigat de doua ori.

Nu am prea multe informatii despre provenienta si istoria masinii decat cele zise de fostul proprietar (care la randul lui a cumparat-o din Spania). Olandezul s-a dat cu ea la raliuri dar nici el nu stia mare lucru despre istoria masinii.

Dupa cum vedeti din poze, acest Gordini a fost modificat mult pentru a reduce greutatea si a mari potentialul ei pentru racing. Intre modificari se numara:

- Indepartarea interiorului, a fetelor de usi, a bordului, a scaunelor, a copertii de plafon, a tot ce inseamna greutate cat de mica si care nu este necesara:
- Construirea unui panou de comenzi din aluminiu
- Taierea fetelor de usi interioare, demontarea si inalturarea macaralelor de geamuri
- Echipare cu scaune racing FIA usoare
- Instalarea de centuri racing FIA in 4 si 6 puncte
- Instalarea unui panou de comenzi dedicat curentului electric si comutatorului de benzina - pompa de benzina este in portbagaj
- Inlaturarea suruburilor de prindere a aripilor, reduse de la 6 la 3
- Instalarea unui motor de Renault 17 Gordini de 1605 cc
- Instalarea unui set de jenti de R17 Gordini de 14'
- Latirea jentilor, care acum primesc cauciucuri de 185/60/14
- Pedale Sparco FIA
- Instalare turometru suplimentar
- Instalare catarame suplimentare capota in conformitate cu regulametul FIA si eliminarea sistemului de desprindere din interior
- Instalare catarame suplimentare portbagaj
- Rollcage interior cu prindere in 6 puncte
- Inlocuirea geamurilor cu plexi, in afara de parbrizul fata
- Instalarea unui comutator de taiere a curentului electric cu accesare din afara masinii, in conformitate cu regulamentele FIA
- Echipare cu extintor marit, in conformitate cu regulamentele FIA
- Evazare a aripilor spate prin tragere si rectificarea pasajelor aripilor fata
- Coborarea masinii pana la garda minima de permitere a manevrarii rotilor
- Instalare de sistem de evacuare cu debit marit (teava de 6.5 cm)
- Modificarea profesionala a unghiului de cadere a rotilor spate obtinuta prin taierea si refacerea puntii spate
- Instalarea de discuri duble ventilate fata si cu capacitate la solicitare marita pe spate
- Instalarea de placute de frana racing cu continut de carbon ridicat
- Instalarea de amortizoare racing Koni in fata si in spate
- Instalarea de aspiratoare scurte cu debit marit la carburatoarele Weber



















































« Ultima Modificare: Iunie 17, 2013, 02:43:51 p.m. de remusro »


Cumpar masinute vechi romanesti.

Offline Law

  • Administrator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1737
    • AurosWorld
180 de cai! ...mai traiesc toti?

Chiar sunt curios cum se "infige" un astfel de Gordini...

Offline Remus

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2198
Hm... Pot sa-ti zic doar atat. Cand i-ai dat a 3-a scartaie rotile... ::)

Iar la curbe e de groaza. Am luat niste curbe in viteza, trebuia sa fiu in parapet, dar cumva nu eram... Deci e lipita de sosea, incredibil. Te asezi pe capota masina si se lasa doar 1 cm, nici atat. Foarte dura, trebuie sa ai rinichi tari de tot. ;D
Cumpar masinute vechi romanesti.

Offline TzucuNY

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2423
E tare periculoasă asta. 8) Pune un link la clip-ul cu motorul ca să o și auzim. ;)

Offline micul alex

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 101
  • Daca poti citi asta inseamna ca esti prea aproape
se poate merge si pe strada cu ea,sau doar pe circuit?
Pasionat de masini clasice in special europene.
NU ALERGA MAI REPEDE DECAT POATE INGERUL TAU SA ZBOARE.
Pasionat de masini clasice,in special dacii stoch si tunarite  .

Offline Remus

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2198
E tare periculoasă asta. 8) Pune un link la clip-ul cu motorul ca să o și auzim. ;)

Motorul de Gordini: 8) 8) 8) 8) 8) 8)

http://www.youtube.com/watch?v=L6v6Zv4boGw

se poate merge si pe strada cu ea,sau doar pe circuit?

Da, va fi legala si pentru strada, o voi inscrie in iulie in Bucuresti si ma dau cu ea de cate ori ajung in Romania.
Cumpar masinute vechi romanesti.

Offline Schumy

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 1738
Mi-a placut maxim masinuta asta de cum am vazut-o in pozele tale Remus acum 2 ani .EU spre norocul meu am mai avut  deaface cu competitiile si mai ales daciile de coasta sau auto cross.Din mana lui Danut Crainiciuc o sa iasa clar o capodopera si abia astept s-o vad restaurata asa cum merita aceasta masina superba. Masinile pregatite de curse nu au legatura cu masinile de strada. Intr-o masina de curse nu prea ai timp sa constientizezi senzatiile , mergi doar pe intuitie si muschi incordati la propiu. Singura senzatie pe care o constientizezi este momentul startului cand iti tremura picioarele pe pedale si simti ca-ti taie rasuflarea sunetul motoarelor din jur.Trebuie sa ai multa stapanire si multa putere asupra ta  ca sa poti sa pleci de pe grila de start. Va plictisesc putin cu chestiile astea pentru ca eu asta am simtit de fiecare data cand imi puneam casca in cap (poate unii sunt curiosi de perspectiva asta).In timpul unei curse nu mai ai nimic in cap(pur si simplu nu te mai gandesti la nimic din viata cotidiana) , tot ce ai in cap este  sa nu gresesti si sa sa te apropii mai mult de cel din fata ta pe cat posibil. Intre pilot si masina se creeaza o legatura  , asta este indiscutabil si legatura asta devine mai puternica cu fiecare cursa la care participa.Remus ai un mare  , mare ,mare noroc sa ai un Renault 12 gordini pur de curse in posesie.Folosestel la capacitate maxim doar pe circuit , niciodata pe strada!!!! Dupa o tura cu o masina d-asta iti piere cheful sa te mai dai zmeu pe strada.

« Ultima Modificare: Iunie 18, 2013, 09:52:52 a.m. de Schumy »

Offline ksm

  • Sr. Member
  • ****
  • Mesaje postate: 297
imi place masina, e cracanata pe fata, belea!

PS radem, glumim, da cu rechinu ala rosu ce-i acolo?!

Offline micul alex

  • Full Member
  • ***
  • Mesaje postate: 101
  • Daca poti citi asta inseamna ca esti prea aproape
Mi-a placut maxim masinuta asta de cum am vazut-o in pozele tale Remus acum 2 ani .EU spre norocul meu am mai avut  deaface cu competitiile si mai ales daciile de coasta sau auto cross.Din mana lui Danut Crainiciuc o sa iasa clar o capodopera si abia astept s-o vad restaurata asa cum merita aceasta masina superba. Masinile pregatite de curse nu au legatura cu masinile de strada. Intr-o masina de curse nu prea ai timp sa constientizezi senzatiile , mergi doar pe intuitie si muschi incordati la propiu. Singura senzatie pe care o constientizezi este momentul startului cand iti tremura picioarele pe pedale si simti ca-ti taie rasuflarea sunetul motoarelor din jur.Trebuie sa ai multa stapanire si multa putere asupra ta  ca sa poti sa pleci de pe grila de start. Va plictisesc putin cu chestiile astea pentru ca eu asta am simtit de fiecare data cand imi puneam casca in cap (poate unii sunt curiosi de perspectiva asta).In timpul unei curse nu mai ai nimic in cap(pur si simplu nu te mai gandesti la nimic din viata cotidiana) , tot ce ai in cap este  sa nu gresesti si sa sa te apropii mai mult de cel din fata ta pe cat posibil. Intre pilot si masina se creeaza o legatura  , asta este indiscutabil si legatura asta devine mai puternica cu fiecare cursa la care participa.Remus ai un mare  , mare ,mare noroc sa ai un Renault 12 gordini pur de curse in posesie.Folosestel la capacitate maxim doar pe circuit , niciodata pe strada!!!! Dupa o tura cu o masina d-asta iti piere cheful sa te mai dai zmeu pe strada.

am vazut pe viu o gramada de masini pentru curse inmatriculate in romania.
roll-bar interior,scaune scoica,suspensie teapana,etc.
Pasionat de masini clasice in special europene.
NU ALERGA MAI REPEDE DECAT POATE INGERUL TAU SA ZBOARE.
Pasionat de masini clasice,in special dacii stoch si tunarite  .

Offline Remus

  • Global Moderator - Membru Fondator CCMAR
  • Hero Member
  • *****
  • Mesaje postate: 2198
imi place masina, e cracanata pe fata, belea!

PS radem, glumim, da cu rechinu ala rosu ce-i acolo?!

Tipul de la care am luat Gordina avea o gramada de masini rare in sura la el. BMW-ul ala avea o motorizare speciala, nu am inteles prea bine, dar cica e masina rara, produsa in serie limitata.

Cumpar masinute vechi romanesti.