AutosWorld Forum

Comunitate => Discutii Generale - Aproape de subiect => Subiect creat de: Remus din Iunie 17, 2013, 02:38:38 p.m.

Titlu: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Remus din Iunie 17, 2013, 02:38:38 p.m.
Continui povestea masinilor mele R12 cu aceasta bijuterie care se restaureaza in acest moment. Acest R12 Gordini a fost cumparat din Olanda in 2011 si a participat la mai multe evenimente sportive in Europa, in special in Olanda la raliurile Youngtimer Trophy, pe care le-a si castigat de doua ori.

Nu am prea multe informatii despre provenienta si istoria masinii decat cele zise de fostul proprietar (care la randul lui a cumparat-o din Spania). Olandezul s-a dat cu ea la raliuri dar nici el nu stia mare lucru despre istoria masinii.

Dupa cum vedeti din poze, acest Gordini a fost modificat mult pentru a reduce greutatea si a mari potentialul ei pentru racing. Intre modificari se numara:

- Indepartarea interiorului, a fetelor de usi, a bordului, a scaunelor, a copertii de plafon, a tot ce inseamna greutate cat de mica si care nu este necesara:
- Construirea unui panou de comenzi din aluminiu
- Taierea fetelor de usi interioare, demontarea si inalturarea macaralelor de geamuri
- Echipare cu scaune racing FIA usoare
- Instalarea de centuri racing FIA in 4 si 6 puncte
- Instalarea unui panou de comenzi dedicat curentului electric si comutatorului de benzina - pompa de benzina este in portbagaj
- Inlaturarea suruburilor de prindere a aripilor, reduse de la 6 la 3
- Instalarea unui motor de Renault 17 Gordini de 1605 cc
- Instalarea unui set de jenti de R17 Gordini de 14'
- Latirea jentilor, care acum primesc cauciucuri de 185/60/14
- Pedale Sparco FIA
- Instalare turometru suplimentar
- Instalare catarame suplimentare capota in conformitate cu regulametul FIA si eliminarea sistemului de desprindere din interior
- Instalare catarame suplimentare portbagaj
- Rollcage interior cu prindere in 6 puncte
- Inlocuirea geamurilor cu plexi, in afara de parbrizul fata
- Instalarea unui comutator de taiere a curentului electric cu accesare din afara masinii, in conformitate cu regulamentele FIA
- Echipare cu extintor marit, in conformitate cu regulamentele FIA
- Evazare a aripilor spate prin tragere si rectificarea pasajelor aripilor fata
- Coborarea masinii pana la garda minima de permitere a manevrarii rotilor
- Instalare de sistem de evacuare cu debit marit (teava de 6.5 cm)
- Modificarea profesionala a unghiului de cadere a rotilor spate obtinuta prin taierea si refacerea puntii spate
- Instalarea de discuri duble ventilate fata si cu capacitate la solicitare marita pe spate
- Instalarea de placute de frana racing cu continut de carbon ridicat
- Instalarea de amortizoare racing Koni in fata si in spate
- Instalarea de aspiratoare scurte cu debit marit la carburatoarele Weber


(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/R12%20Gordini%20SV/DSC00063.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/R12%20Gordini%20SV/DSC00063.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/R12%20Gordini%20SV/DSC00059.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/R12%20Gordini%20SV/DSC00059.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/R12%20Gordini%20SV/DSC00425.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/R12%20Gordini%20SV/DSC00425.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/R12%20Gordini%20SV/DSC00432.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/R12%20Gordini%20SV/DSC00432.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/R12%20Gordini%20SV/DSC00109.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/R12%20Gordini%20SV/DSC00109.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/R12%20Gordini%20SV/DSC00107.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/R12%20Gordini%20SV/DSC00107.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/R12%20Gordini%20Holland/Gord7.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/R12%20Gordini%20Holland/Gord7.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/R12%20Gordini%20Holland/Gord8.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/R12%20Gordini%20Holland/Gord8.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/R12%20Gordini%20Holland/Gord6.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/R12%20Gordini%20Holland/Gord6.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/R12%20Gordini%20Holland/Gord9.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/R12%20Gordini%20Holland/Gord9.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/R12%20Gordini%20Holland/Gord13.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/R12%20Gordini%20Holland/Gord13.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/R12%20Gordini%20Holland/Gord12.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/R12%20Gordini%20Holland/Gord12.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/R12%20Gordini%20Holland/Gord11.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/R12%20Gordini%20Holland/Gord11.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/R12%20Gordini%20Holland/Gord22.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/R12%20Gordini%20Holland/Gord22.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/R12%20Gordini%20SV/DSC00426.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/R12%20Gordini%20SV/DSC00426.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/R12%20Gordini%20SV/DSC00422.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/R12%20Gordini%20SV/DSC00422.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/R12%20Gordini%20SV/DSC00421.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/R12%20Gordini%20SV/DSC00421.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/R12%20Gordini%20SV/DSC00418.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/R12%20Gordini%20SV/DSC00418.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/R12%20Gordini%20SV/DSC00416.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/R12%20Gordini%20SV/DSC00416.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/R12%20Gordini%20SV/DSC00414.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/R12%20Gordini%20SV/DSC00414.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/R12%20Gordini%20SV/DSC00413.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/R12%20Gordini%20SV/DSC00413.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/R12%20Gordini%20SV/DSC00412.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/R12%20Gordini%20SV/DSC00412.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/R12%20Gordini%20Holland/Gordiniracinglivefront.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/R12%20Gordini%20Holland/Gordiniracinglivefront.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/R12%20Gordini%20Holland/Gordiniracingliveinthepack.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/R12%20Gordini%20Holland/Gordiniracingliveinthepack.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/R12%20Gordini%20Holland/r12gordini2.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/R12%20Gordini%20Holland/r12gordini2.jpg.html)
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Law din Iunie 17, 2013, 02:45:57 p.m.
180 de cai! ...mai traiesc toti?

Chiar sunt curios cum se "infige" un astfel de Gordini...
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Remus din Iunie 17, 2013, 02:49:34 p.m.
Hm... Pot sa-ti zic doar atat. Cand i-ai dat a 3-a scartaie rotile... ::)

Iar la curbe e de groaza. Am luat niste curbe in viteza, trebuia sa fiu in parapet, dar cumva nu eram... Deci e lipita de sosea, incredibil. Te asezi pe capota masina si se lasa doar 1 cm, nici atat. Foarte dura, trebuie sa ai rinichi tari de tot. ;D
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: TzucuNY din Iunie 17, 2013, 04:51:49 p.m.
E tare periculoasă asta. 8) Pune un link la clip-ul cu motorul ca să o și auzim. ;)
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: micul alex din Iunie 17, 2013, 04:56:21 p.m.
se poate merge si pe strada cu ea,sau doar pe circuit?
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Remus din Iunie 17, 2013, 06:01:17 p.m.
E tare periculoasă asta. 8) Pune un link la clip-ul cu motorul ca să o și auzim. ;)

Motorul de Gordini: 8) 8) 8) 8) 8) 8)

http://www.youtube.com/watch?v=L6v6Zv4boGw

se poate merge si pe strada cu ea,sau doar pe circuit?

Da, va fi legala si pentru strada, o voi inscrie in iulie in Bucuresti si ma dau cu ea de cate ori ajung in Romania.
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Schumy din Iunie 18, 2013, 09:50:10 a.m.
Mi-a placut maxim masinuta asta de cum am vazut-o in pozele tale Remus acum 2 ani .EU spre norocul meu am mai avut  deaface cu competitiile si mai ales daciile de coasta sau auto cross.Din mana lui Danut Crainiciuc o sa iasa clar o capodopera si abia astept s-o vad restaurata asa cum merita aceasta masina superba. Masinile pregatite de curse nu au legatura cu masinile de strada. Intr-o masina de curse nu prea ai timp sa constientizezi senzatiile , mergi doar pe intuitie si muschi incordati la propiu. Singura senzatie pe care o constientizezi este momentul startului cand iti tremura picioarele pe pedale si simti ca-ti taie rasuflarea sunetul motoarelor din jur.Trebuie sa ai multa stapanire si multa putere asupra ta  ca sa poti sa pleci de pe grila de start. Va plictisesc putin cu chestiile astea pentru ca eu asta am simtit de fiecare data cand imi puneam casca in cap (poate unii sunt curiosi de perspectiva asta).In timpul unei curse nu mai ai nimic in cap(pur si simplu nu te mai gandesti la nimic din viata cotidiana) , tot ce ai in cap este  sa nu gresesti si sa sa te apropii mai mult de cel din fata ta pe cat posibil. Intre pilot si masina se creeaza o legatura  , asta este indiscutabil si legatura asta devine mai puternica cu fiecare cursa la care participa.Remus ai un mare  , mare ,mare noroc sa ai un Renault 12 gordini pur de curse in posesie.Folosestel la capacitate maxim doar pe circuit , niciodata pe strada!!!! Dupa o tura cu o masina d-asta iti piere cheful sa te mai dai zmeu pe strada.

Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: ksm din Iunie 18, 2013, 10:14:47 a.m.
imi place masina, e cracanata pe fata, belea!

PS radem, glumim, da cu rechinu ala rosu ce-i acolo?!
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: micul alex din Iunie 19, 2013, 12:45:24 p.m.
Mi-a placut maxim masinuta asta de cum am vazut-o in pozele tale Remus acum 2 ani .EU spre norocul meu am mai avut  deaface cu competitiile si mai ales daciile de coasta sau auto cross.Din mana lui Danut Crainiciuc o sa iasa clar o capodopera si abia astept s-o vad restaurata asa cum merita aceasta masina superba. Masinile pregatite de curse nu au legatura cu masinile de strada. Intr-o masina de curse nu prea ai timp sa constientizezi senzatiile , mergi doar pe intuitie si muschi incordati la propiu. Singura senzatie pe care o constientizezi este momentul startului cand iti tremura picioarele pe pedale si simti ca-ti taie rasuflarea sunetul motoarelor din jur.Trebuie sa ai multa stapanire si multa putere asupra ta  ca sa poti sa pleci de pe grila de start. Va plictisesc putin cu chestiile astea pentru ca eu asta am simtit de fiecare data cand imi puneam casca in cap (poate unii sunt curiosi de perspectiva asta).In timpul unei curse nu mai ai nimic in cap(pur si simplu nu te mai gandesti la nimic din viata cotidiana) , tot ce ai in cap este  sa nu gresesti si sa sa te apropii mai mult de cel din fata ta pe cat posibil. Intre pilot si masina se creeaza o legatura  , asta este indiscutabil si legatura asta devine mai puternica cu fiecare cursa la care participa.Remus ai un mare  , mare ,mare noroc sa ai un Renault 12 gordini pur de curse in posesie.Folosestel la capacitate maxim doar pe circuit , niciodata pe strada!!!! Dupa o tura cu o masina d-asta iti piere cheful sa te mai dai zmeu pe strada.

am vazut pe viu o gramada de masini pentru curse inmatriculate in romania.
roll-bar interior,scaune scoica,suspensie teapana,etc.
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Remus din Iunie 25, 2013, 03:51:58 p.m.
imi place masina, e cracanata pe fata, belea!

PS radem, glumim, da cu rechinu ala rosu ce-i acolo?!

Tipul de la care am luat Gordina avea o gramada de masini rare in sura la el. BMW-ul ala avea o motorizare speciala, nu am inteles prea bine, dar cica e masina rara, produsa in serie limitata.

Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: micul alex din Iunie 26, 2013, 02:28:59 p.m.
intrebare: capota fata,spate ,aripile fata si usile nu pot fi facute din fibra de sticla sau carbon pentru ca masina sa fie mai usoara?
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Remus din Iunie 26, 2013, 03:44:06 p.m.
Carbon la R12?... Ar rade aia de dincolo 2 zile fara intrerupere! ;D

E ca si cum ai itreba daca nu putem sa-i punem un motor de racheta... 8)
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Cristy din Iunie 26, 2013, 03:56:59 p.m.
capacul de la chiuloasa este mirific  ;D
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: micul alex din Iunie 27, 2013, 07:46:48 p.m.
Carbon la R12?... Ar rade aia de dincolo 2 zile fara intrerupere! ;D

E ca si cum ai itreba daca nu putem sa-i punem un motor de racheta... 8)
adica ar fi prea usoara,sau ce?
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Remus din Iunie 29, 2013, 03:56:38 p.m.
Hai sa pun niste poze cu reconditionarea masinii, care se intampla chiar acum!

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/R12%20Gordini%20SV/Gordini1002_zps3afd72f0.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/R12%20Gordini%20SV/Gordini1002_zps3afd72f0.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/R12%20Gordini%20SV/Gordini1074_zpsc5c2fccf.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/R12%20Gordini%20SV/Gordini1074_zpsc5c2fccf.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/R12%20Gordini%20SV/Gordini1010_zps70cc136f.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/R12%20Gordini%20SV/Gordini1010_zps70cc136f.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/R12%20Gordini%20SV/Gordini1070_zps607b857f.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/R12%20Gordini%20SV/Gordini1070_zps607b857f.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0177_zpsc1c781ba.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0177_zpsc1c781ba.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0172_zpsa613bc94.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0172_zpsa613bc94.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0171_zps22fb3bde.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0171_zps22fb3bde.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0170_zpsc75a3cd4.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0170_zpsc75a3cd4.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0167_zps03ef3375.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0167_zps03ef3375.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0162_zpsde8f4ae5.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0162_zpsde8f4ae5.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0161_zps612ea984.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0161_zps612ea984.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0158_zpsbbcc7f85.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0158_zpsbbcc7f85.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0154_zps44d6b7f9.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0154_zps44d6b7f9.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0149_zps49b5f713.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0149_zps49b5f713.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0075_zps26a00d50.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0075_zps26a00d50.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0074_zps011e7b21.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0074_zps011e7b21.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0069_zps59c76b1a.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0069_zps59c76b1a.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Gordini1067_zps97449dd9.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Gordini1067_zps97449dd9.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0058_zps5fe3ca84.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0058_zps5fe3ca84.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0044_zps2051dad0.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0044_zps2051dad0.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0029_zps706fc2e3.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0029_zps706fc2e3.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0021_zps47f43a9c.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0021_zps47f43a9c.jpg.html)
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Remus din Iunie 29, 2013, 04:08:15 p.m.
(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0287_zps5777d96a.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0287_zps5777d96a.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0290_zps5731a9e1.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0290_zps5731a9e1.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0289_zpsa57071ff.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0289_zpsa57071ff.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0281_zps45aa0da0.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0281_zps45aa0da0.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0266_zps007aa0c4.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0266_zps007aa0c4.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0263_zps76020f48.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0263_zps76020f48.jpg.html)


Masina a fost vopsita cu Glazurit, dupa care s-a aplicat lac ceramic, cel mai periculos lac care exista... Mucho dinero... ::)


(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0317_zps4d8c58c0.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0317_zps4d8c58c0.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0316_zps70c863c3.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0316_zps70c863c3.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0315_zps45d41476.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0315_zps45d41476.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0313_zpsb3452358.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0313_zpsb3452358.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0312_zpsbfbc14e9.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0312_zpsbfbc14e9.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0310_zpsf443e49b.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0310_zpsf443e49b.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0307_zps3b8236bf.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0307_zps3b8236bf.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0337_zps25323d56.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0337_zps25323d56.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0323_zps4c18e423.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0323_zps4c18e423.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0322_zps92413b77.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0322_zps92413b77.jpg.html)



<span class='edit'>29 Jun 2013, 11:50:</span>
(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0339_zpsdc88d5ee.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0339_zpsdc88d5ee.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0338_zps81cb67ed.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0338_zps81cb67ed.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0347_zps33cb2b92.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0347_zps33cb2b92.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0348_zpse007fd99.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0348_zpse007fd99.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0350_zpsb3f6865d.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0350_zpsb3f6865d.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0345_zpse777d567.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0345_zpse777d567.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0344_zps2ddda09e.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0344_zps2ddda09e.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0343_zpsae5288d6.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0343_zpsae5288d6.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0342_zps0047a751.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0342_zps0047a751.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0341_zps0eb00190.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0341_zps0eb00190.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0340_zps2843af5f.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0340_zps2843af5f.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0355_zpscd5180d8.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0355_zpscd5180d8.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0284_zps97059ddc.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0284_zps97059ddc.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0283_zps27d821ff.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0283_zps27d821ff.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0282_zps0becb5e6.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0282_zps0becb5e6.jpg.html)
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: TzucuNY din Iunie 29, 2013, 04:59:21 p.m.
Wow, cât de bine poate să arate! Am rămas mască. :o Ești un mare norocos. ;)
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Schumy din Iunie 29, 2013, 08:56:06 p.m.
Remus o sa iasa ceva special.sper sa am ocazia sa o vad si EU live o data dupa ce o regleaza maestrul Danut.
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: nick din Iunie 29, 2013, 11:54:10 p.m.
Super-misto! Dar ce sunt chestiile alea rosii?
Remus, apropo: La un Oltcit te-ai gandit pe viitor?
Daca tot incropesti o colectie, ar fi misto sa ai si un Oltcit, si un ARO...
Mamaaaa, daca as avea bani as face un muzeu cu o colectie cu masinile romanesti.... Vise, taica.....
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Schumy din Iunie 30, 2013, 01:53:11 p.m.
Eu pana acum n-am vazut pozele cum trebuie ca n-am avut pc-ul la mine si eram pe telefon pe plaja.Remus discurile alea de frana sunt foarte importante , felicitari pentru cum i-au scos baietii zonele de rugina si culoarea care este incredibila. Mi-ar placea sa vad o evacuare tubulara de la galerie pana in spate sau eventual scoasa undeva in lateral fara tobe. Sper sa-i bagi un set de cauciucuri cu talon cat mai mic si sa fie slicuri sau ceva compozitie medie pentru asfalt uscat.Parerea mea e ca nu are rost sa-i puneti proiectoare ca nu este de raliu  , ea este o masina de circuit .Imi place mult ca cel care a preparat masina a facut rollbarurile demontabile asta e o chestie buna , te rog sa ii spui lui danut sa puna o bara de ramforsare intre oalele de la amortizoarele spate si fata daca nu are deja.
Cred ca trebuie sa -i faca cineva o copie la scara 1:18 asa cum se cuvine , ce zici?:D
P.S - nu-mi place ca spala cu furtunul radiatorul de ulei unde poate sa intre apa si e cam greu de scos si pe electroventilator.
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Remus din Iunie 30, 2013, 03:11:33 p.m.
Remus o sa iasa ceva special.sper sa am ocazia sa o vad si EU live o data dupa ce o regleaza maestrul Danut.

Dragutule, nu numai ca o vei vedea, te vei da cu ea. Din august masina va fi la Bucuresti, inscrisa, tot. O bag la frate-meu in garaj. Te vei da cu ea oricand doresti, meriti din plin!!!

Super-misto! Dar ce sunt chestiile alea rosii?
Remus, apropo: La un Oltcit te-ai gandit pe viitor?
Daca tot incropesti o colectie, ar fi misto sa ai si un Oltcit, si un ARO...
Mamaaaa, daca as avea bani as face un muzeu cu o colectie cu masinile romanesti.... Vise, taica.....

Nicule, discurile rosii sunt partile centrale ale jantelor, se aplica in centrul rotilor.

Hm... Cred ca ma opresc la cele doua Renault-uri mari, daca vreau sa mai raman cu nevasta acasa... ;)

Eu pana acum n-am vazut pozele cum trebuie ca n-am avut pc-ul la mine si eram pe telefon pe plaja.Remus discurile alea de frana sunt foarte importante , felicitari pentru cum i-au scos baietii zonele de rugina si culoarea care este incredibila. Mi-ar placea sa vad o evacuare tubulara de la galerie pana in spate sau eventual scoasa undeva in lateral fara tobe. Sper sa-i bagi un set de cauciucuri cu talon cat mai mic si sa fie slicuri sau ceva compozitie medie pentru asfalt uscat.Parerea mea e ca nu are rost sa-i puneti proiectoare ca nu este de raliu  , ea este o masina de circuit .Imi place mult ca cel care a preparat masina a facut rollbarurile demontabile asta e o chestie buna , te rog sa ii spui lui danut sa puna o bara de ramforsare intre oalele de la amortizoarele spate si fata daca nu are deja.
Cred ca trebuie sa -i faca cineva o copie la scara 1:18 asa cum se cuvine , ce zici?:D
P.S - nu-mi place ca spala cu furtunul radiatorul de ulei unde poate sa intre apa si e cam greu de scos si pe electroventilator.

Deci, discurile sunt rupere, vin la 140 euro perechea, la fel si placutele racing, cu procent ridicat de grafit, si alea la vreo 90 euro, le-am luat pe toate din Franta. Vor frana incredibil!!

Pentru evacuare, nu merge sa iasa pe laterale, nu e loc pur si simplu, masina fiind foarte joasa, si mai mult, nu va mia respecta nici o norma de plafon sonor, nu cred ca poate sa treaca ITP-ul asa zgomotoasa. O lasam cu evacuare longitudinala, insa cu teava de 65 mm, evacuare frate, nu gluma.

Cu bara de ranforsare, da, ai dreptate, s-a luat in discutie. Problema este ca desi fac bine la masina si tin tapene amortizoarele in curbe, ele adauga greutate pe masina. Gordini are niste ranforsari din fabrica dedesubt, nu e ca la R12 normal, ceea ce e de ajuns, nu prea mai are nevoie si de bari transversale superioare. Si cum tot incercam sa reducem greutatea pe masina, e OK fara alea.

Farurile suplimentare sunt foarte bune de avut, nu stii pe la ce VTM de noapte va ajunge masina. Plus, in general e bine de avut pentru mers noaptea (mai repede...). Danut le va face un sistem prin care sa poate fi montate si demontate in maxim 5 minute, deci daca e de circuit de zi, le-ai dat jos si gata!

Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: bz58bcr din Iunie 30, 2013, 05:07:08 p.m.
Abia acum am vazut si eu pozele.
Felicitari :D Arata bestial masina. Ce culoare au putut sa aplice baietii.
Abia astept sa fie gata sa bagi poze cu ea :D
Spor la treaba in continuare ...
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Remus din Septembrie 07, 2013, 12:53:12 a.m.
Gordini al meu e aproape gata. Saptamana viitoare are programare la reglat carburatoarele in tandem, si peste 2 saptamani ajunge la Bucuresti.

Ah, inima. 8)


(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0940_zpsa5581210.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0940_zpsa5581210.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0869_zpsfadca133.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0869_zpsfadca133.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie0610_zpsefa1f0ee.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie0610_zpsefa1f0ee.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Renault12Gordini019_zps2c0a99d0.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Renault12Gordini019_zps2c0a99d0.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Renault12Gordini017_zps1c7614b7.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Renault12Gordini017_zps1c7614b7.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Renault12Gordini016_zps9fa736de.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Renault12Gordini016_zps9fa736de.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Renault12Gordini015_zps5fca1fab.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Renault12Gordini015_zps5fca1fab.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Renault12Gordini014_zpsdc91e31e.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Renault12Gordini014_zpsdc91e31e.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Renault12Gordini012_zps8f40df7b.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Renault12Gordini012_zps8f40df7b.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Renault12Gordini011_zps190d401f.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Renault12Gordini011_zps190d401f.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Renault12Gordini010_zps6da997f2.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Renault12Gordini010_zps6da997f2.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Renault12Gordini009_zps675cc9a5.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Renault12Gordini009_zps675cc9a5.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Renault12Gordini008_zpsece5e5eb.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Renault12Gordini008_zpsece5e5eb.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Renault12Gordini007_zpsb2172dca.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Renault12Gordini007_zpsb2172dca.jpg.html)

Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Remus din Septembrie 07, 2013, 12:54:03 a.m.
(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Renault12Gordini006_zpsd2a738ab.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Renault12Gordini006_zpsd2a738ab.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Renault12Gordini005_zps5311a304.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Renault12Gordini005_zps5311a304.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Renault12Gordini003_zps416ea8d0.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Renault12Gordini003_zps416ea8d0.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie1017_zpsa0a75c60.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie1017_zpsa0a75c60.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie1019_zps91541d1b.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie1019_zps91541d1b.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Fotografie1021_zps947b3fb9.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Fotografie1021_zps947b3fb9.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Renault12Gordini002_zps74183d78.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Renault12Gordini002_zps74183d78.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Renault12Gordini001_zps55e53574.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Renault12Gordini001_zps55e53574.jpg.html)
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Schumy din Septembrie 07, 2013, 08:57:25 a.m.
S-a terminat cu joaca , doar din poze ce am vazut pana acum si deja m-am indragostit de masina asta . Arata foarte bine Remus , asta este o masina care trebuie sa reziste inca 20-30 de ani si sa ajunga legenda. A bagat-o domnul Danut Crainiciuc  in grupul Retromobil sau urmeaza?
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Remus din Septembrie 07, 2013, 10:35:42 a.m.
Deocamdata saptamana viitoare Danut ii face ITP-ul pentru mine si aplica de asemeni pentru statut de Vehicul Istoric (ca sa nu mai platesc impozite, rovinieta, etc).

Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Schumy din Septembrie 07, 2013, 01:14:30 p.m.
Bateria in porbagaj sau in interior?
Remus trebuie neaaparat o reproducere a masinii reale la 1:18 prinsa pe policioara din spate  sau in colectie la tine....
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Remus din Septembrie 07, 2013, 02:48:13 p.m.
Atat bateria cat si pompa de benzina sunt in portbagaj.

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/R12%20Gordini%20SV/DSC00423.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/R12%20Gordini%20SV/DSC00423.jpg.html)
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: TzucuNY din Septembrie 07, 2013, 03:41:10 p.m.
Ce bine arata! :o Felicitari!! 8) I-ai pus si proiectore CIBIE, acum e oficial R12 de raliu. ;) Clamele alea de pe portbagaj nu freaca pe vopsea? La janta din spate nu se putea pune greutatea aia pe dinauntru? Asa ii strica tot aspectul.
Asteptam si versiunea 1:18, ca cea 1:43 stiu ca deja o ai. :)
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Remus din Septembrie 07, 2013, 06:24:10 p.m.
Nu.... Sub clemele de portbagaj este o banda adeziva ca sa protejeze caroseria...  ;)

Greutatile nu se aplica pe interior la jante de otel. Numai la alea de aluminiu/aliaj usor. Astea sunt Fergat original Gordini, nu stiau ei pe vremea aia de greutati interioare.
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: nick din Septembrie 09, 2013, 07:37:45 p.m.
Pompa electrica de benzina care merge pe uscat? Vreau detalii. De la ce masina e ? Producator, cod de reper. Ma gandesc sa fac si eu o modificare la Clio-ul nevesti-mii.

Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Schumy din Septembrie 09, 2013, 08:13:47 p.m.
Pai sunt 2 tipuri de pompe de benzina electrice , unele in rezervor submersibile care se si racesc cu ocazia asta in bezina si pompe de benzina cum este si asta de pe R12 care poate sa stea aproape oriunde cu unele exceptii....
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Remus din Septembrie 13, 2013, 11:44:46 a.m.
Pai sunt 2 tipuri de pompe de benzina electrice , unele in rezervor submersibile care se si racesc cu ocazia asta in bezina si pompe de benzina cum este si asta de pe R12 care poate sa stea aproape oriunde cu unele exceptii....

There you go, brother.
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Schumy din Septembrie 13, 2013, 11:50:27 a.m.
Remus frumoasa masina de curse ai ,sa moara toti dusmanii , mai mereu intru s-o vad ca tare mi-e draga....Marele avantaj e ca are si cine s-o intretina si sa aibe grija de ea .... nenea Danut care e tatic pe probleme de R12 Dacia 1300 .
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: OLECO din Octombrie 10, 2013, 06:28:44 p.m.
Frumos si interesant reportajul. Desi recunosc ca nu sunt fan DACIA sau R12, MASINA ASTA IMI PLACE TARE MULT SI APRECIEZ PASIUNEA SI MUNCA DEPUSA!!!
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: NoMad din Octombrie 10, 2013, 07:04:02 p.m.
Jos palaria, domnilor!
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Remus din Februarie 07, 2014, 07:21:11 p.m.
In sfarsit, am inscris masina ca vehicul istoric, are numere!

Vor fi trimise la Suceava sa le instaleze Danut pe masina. :-*

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/20140207_115707_zps764c47cc.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/20140207_115707_zps764c47cc.jpg.html)

(http://i1083.photobucket.com/albums/j390/remusro/Gordini%20refacut/Renault12Gordini002_zps74183d78.jpg) (http://s1083.photobucket.com/user/remusro/media/Gordini%20refacut/Renault12Gordini002_zps74183d78.jpg.html)
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Timmy din Februarie 07, 2014, 07:34:59 p.m.
Felicitari :D
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Schumy din Februarie 07, 2014, 07:47:09 p.m.
Remus, ti-am mai zis ca ma bantuie noaptea masinuta asta a ta? S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri multa vreme de ea , este o masina deosebita pentru un om deosebit.
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Remus din Februarie 07, 2014, 07:53:16 p.m.
Schumy, esti tare dragut si sincer ma simt jenat. Eu nu sunt deosebit deloc, asta mi-e foarte clar.

Dar masina asta, este deosebita. Are personalitate! Trebuie sa rezolv cu carburatoarele, ca trage aer fals pe la axurile de la fluturasii de admisie din carburatoare - au si carburatoarele astea 40 de ani... La faza asta masina pierde 30% din putere.

Caut innebunit kituri de Weber 45 ca sa rezolv problema, am mai multe piste in Franta, prieteni, si ei dilimani cu R12 G-uri care cauta si ei pentru mine, dar nu gasesc neam... As gasi after-market, dar nu au aceeasi calitate ca piesele originale... :'( Am cateva promisuni, mai astept. O voi rezolva. ;)
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Schumy din Februarie 07, 2014, 08:06:31 p.m.
Nu fac vrajeala ca nu te cunosc de ieri Remus si am pretentia de la mine ca nu sunt genul lingusitor.
La carburatoare pe vremuri se faceau niste bucsi si se aleza in carburator ca sa nu mai curga benzina pe langa clapeta de acceleratie. Nu stiu daca mai exista cineva care sa se priceapa la asa ceva.Ideal este sa gasesti totusi niste carburatoare bune sau unele noi ca e foarte important
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Timmy din Februarie 07, 2014, 08:16:34 p.m.
Schumy ,

Nu te supara de intrebare, ai idee din ce material se faceau bucsile alea ?
Caut si eu ceva asemanator ca imi pierde pe la
''pahar'' la capra mea :D


Timmy.
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: nick din Februarie 07, 2014, 10:17:32 p.m.
Remus,
http://www.youtube.com/watch?v=4dxO1TPWhlE
www.weberperformance.com.au
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: nick din Februarie 07, 2014, 10:19:03 p.m.
Schumy ,
Nu te supara de intrebare, ai idee din ce material se faceau bucsile alea ?
Caut si eu ceva asemanator ca imi pierde pe la
''pahar'' la capra mea :D
Timmy.
Bronz grafitat probabil.
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: bz58bcr din Februarie 07, 2014, 10:31:36 p.m.
Felicitari  :)
Abia astept sa o vedem la Brasov.
Ce tare e numarul patrat.

E singurul Renault 12 Gordini inscris in Romania? Ai intrebat de curiozitate la Rar?
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Remus din Februarie 07, 2014, 10:34:44 p.m.
Merci nick, imi trebuie fluturasii aia de la admisie... Si daca nu sunt originali, e cam nasol, ca astea sunt piese de precizie ridicata.

Mariuse, mai e un Gordini la Pitesti si mai stiu de unul in refacere la Bucuresti. Proiect de lunga durata, va fi gata in cativa ani.
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: bz58bcr din Februarie 07, 2014, 10:52:30 p.m.
Mariuse, mai e un Gordini la Pitesti si mai stiu de unul in refacere la Bucuresti. Proiect de lunga durata, va fi gata in cativa ani.
Astea de care stii tu sunt tot racing ca al tau de 180 cai  sau sunt R12 Gordini de strada ?
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: OLECO din Februarie 07, 2014, 11:02:46 p.m.
Frumos! Imi place ce a iesit! Sincere felicitari!
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: nick din Februarie 07, 2014, 11:33:59 p.m.
Remus eu iti sugeram sa intri in legatura cu cei de la weberperformance. Poate te ajuta.
Pe ebay nu gasesti fluturasii astia?
Si inca niste intrebari:
Fluturasii ca fluturasii, dar camerele carb nu au uzura in zona de inchidere a fluturasilor pe toata circumferinta? A folosit cumva Danut vreun micrometru/ comparator de alezaj ca sa masoare abaterile de la forma perfect rotunda a circumferintei camerelor?

Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Remus din Februarie 07, 2014, 11:39:22 p.m.
Camerele sunt bune, nu sunt deformate. Scapa insa aer pe la axuri.
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: nick din Februarie 07, 2014, 11:44:16 p.m.
Atunci iti trebe si un ax (parghie) nou pe langa fluturasi. Si cred ca ar merge treaba cu niste bucsi de bronz grafitat (poate chiar Teflon?!??!?!) puse pe axul nou (dupa majorarea gaurilor (lagarelor) pentru a pune bucsi si alinierea gaurilor). Destul de naspa de facut...
Pe la Carfil (daca mai exista) ai luat legatura cu cineva? Se pricepeau baietii la tot felul de carburatoare la service-ul Carfil Brasov.
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: micul alex din Februarie 18, 2014, 10:05:10 p.m.
Foarte frumos R12-ul.Sa aveti parte de cati mai multe Zambete/km la bordul ei.
Peste carburatoare nu trebuia sa aiba filtre de aer?
Numarul de inmatriculare este unul preferential,nu?
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Remus din Februarie 18, 2014, 10:37:07 p.m.
Multumesc Alex.

Am filtre, astept sa rezolv cu carburatoarele mai intai. Filtrele sunt dintr-un fel de burete dens, un material mai deosebit.

Da, numerele sunt preferentiale. Masina e din 73 si restul... se intelege. :)
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Gordini din Martie 25, 2014, 06:49:57 p.m.
Atunci iti trebe si un ax (parghie) nou pe langa fluturasi. Si cred ca ar merge treaba cu niste bucsi de bronz grafitat (poate chiar Teflon?!??!?!) puse pe axul nou (dupa majorarea gaurilor (lagarelor) pentru a pune bucsi si alinierea gaurilor). Destul de naspa de facut...
Pe la Carfil (daca mai exista) ai luat legatura cu cineva? Se pricepeau baietii la tot felul de carburatoare la service-ul Carfil Brasov.
Poate gresesc dar cred ca s-ar potrivi la ax acele asa-zise bucsi- banda din teflon fol. la carb. Carfil.Eu am schimbat cateva in timp la fosta mea D si au rezistat cu succes , chiar si cand credeam ca trebuie sa schimb axul(n-a mai fost nevoie).
Titlu: Azi pe la Faltcieni...
Scris de: Remus din Mai 22, 2014, 11:14:33 p.m.
Gordina e gata!

Azi la Falticeni m-a intampinat Danut cu ea:

https://www.facebook.com/photo.php?v=792188607480855

Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: nick din Mai 22, 2014, 11:37:07 p.m.
Shit facebook!
Pune si tu alt link sa vada si cei care nu au feisbuc
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Remus din Mai 22, 2014, 11:56:04 p.m.
Ia d-aici Nicule:

https://www.youtube.com/watch?v=w3geBNT6CWY
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: nick din Mai 23, 2014, 12:04:57 a.m.
Misto!
Sa ma dai si pe mine cu ea cand vii la urmatoarea intalnire in RO.
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: ionut din Mai 23, 2014, 09:01:54 p.m.
Imi place cum se aude motorul, senzatie! Trece-ma si pe mine pe lista la plimbat.
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: mirci din Mai 23, 2014, 09:19:18 p.m.
Demential, parca ma si vad la volan.
ce fericit e Danut ;)
Sunetul ala e ca o muzica frumoasa.
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Schumy din Mai 23, 2014, 11:38:28 p.m.
Remus, asta este singura masina pe care o iubesc cel mai mult din colectia ta , stiu ca tie iti place mai mult cea alba dar eu  o prefer p-asta mai mult.Cauta 2 casti deschise ca e nevoie si nu vrei sa le imprumuti de la altii, crede-ma.Masina este piesa , n-am ce sa comentez si astept s-o vad.
Titlu: Re: Masinile mele reale Renault 12 - R12 Gordini 1973, 1605 cc/180 cai, track racing
Scris de: Remus din Mai 24, 2014, 12:21:13 a.m.
Multumesc mult de aprecieri, baieti. Masina e belea curata, m-am suit dupa aia in Renoul de UK, nu se poate cat de lenta poate fi aia, abia se taraste fata de Gordini, te loveste discrepanta la maxim.